środa, 28 marca 2018

Lider rockowego zespołu Ira zaśpiewał na rzecz osób z zespołem Downa [WIDEO]


Artur Gadowski, legenda polskiego rocka - lider i wokalista zespołu IRA wziął udział w nagraniu teledysku do piosenki "Ja Też", która powstała z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa. Utwór stworzył zespół SPARK, specjalnie dla gdańskiej Fundacji JA TEŻ, która zajmuje się wsparciem osób z zespołem Downa. W nagraniu teledysku do piosenki wzięli także udział podopieczni fundacji.

O tym, jaki jest cel powstania utworu wspomina zespół fundacji "Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa przygotowaliśmy wyjątkową niespodziankę. Do zespołu SPARK, który specjalnie dla naszej fundacji napisał piosenkę „Ja też”, dołączyła legenda polskiego rocka - Artur Gadowski - lider i wokalista zespołu Zespół IRA. Razem stworzyli piękny duet, który mamy nadzieję, otworzy wiele serc na sprawy osób niepełnosprawnych, w tym osób z zespołem Downa. Z całego serca dziękujemy Panu Arturowi za wsparcie naszych działań swoim głosem, talentem i wizerunkiem, a nade wszystko wielkim sercem i zaangażowaniem." 


Piosenka miała swoją premierę wczoraj, tj. 27 marca. Teledysk został zrealizowany w większości w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim, gdzie zatrudnionych jest kilka osób z zespołem Downa w zespole obsługi widza. Jedną z takich osób jest Michał, który jest głównym bohaterem teledysku. Poza pracą w teatrze od 12 lat jest też aktorem w Teatrze RAZEM. W teledysku można zobaczyć też jego przyjaciół właśnie z teatru oraz fragmenty ich najnowszego spektaklu „ONI”.

A tak o genezie piosenki "Ja też" mówią członkowie zespołu SPARK.

"Dedykujemy ją właśnie im wszystkim oraz wszystkim osobom niepełnosprawnym. Mamy jednak nadzieję, że każdy odnajdzie w tej piosence coś dla siebie. Bo tak naprawdę każdy z nas jest taki sam. Niepełnosprawny czy w pełni sił, młody czy stary, mężczyzna czy kobieta – każdy z nas ma marzenia i pragnienia i chce być w życiu po prostu szczęśliwy. Niepełnosprawnym część rzeczy nie przychodzi tak łatwo, i rzeczy które dla osób zdrowych wydają się oczywiste, od nich wymagają wielokrotnie więcej wysiłku. Sami nie wybrali sobie takiego losu. Tacy się urodzili, a mimo wszystko i wbrew przeciwnościom losu starają się iść do przodu z uśmiechem na twarzy i rozwijać się, nie zapominając o swoich marzeniach. Jednak potrzebują osób zdrowych na tej drodze do lepszego jutra, a gdy stają sie silniejsi, oddają w podziękowaniu całe swoje serce i najpiękniejsze uśmiechy. Pamiętajmy – warto pomagać, a dobro zawsze wraca.

Dodamy, że temat piosenki nie jest przypadkowy. Dwójka z nas (Żaneta i Jakub) prywatnie jest rodzicami córki z zespołem Downa i jest związana z fundacją osobiście.

W piosence dołączyła do nas legenda polskiej sceny rockowej – Artur Gadowski – lider i wokalista zespołu IRA. Jego udział w nagraniu tej piosenki też nieprzypadkowy. Oprócz tego, że Artur jest wielkim artystą, prywatnie jest też Tatą dorosłej już córki z zespołem Downa. Połączenie jego silnego męskiego wokalu z delikatnym głosem Żanety dało wyjątkowy efekt. Jednak co najważniejsze, oboje mogą oddać sercem treść utworu i jego przesłanie jak nikt inny – jako artyści, ale też jako rodzice, znając z własnego doświadczenia wszystkie blaski i cienie wychowywania osoby niepełnosprawnej."

Z teledyskiem można zapoznać się m.in. za pośrednictwem serwisu YouTube (poniżej). Można go znaleźć także na Spotify, TIDAL, iTunes, Google Play czy Amazon.


Całkowity dochód ze sprzedaży utworu zostanie przekazany Fundacji JA TEŻ. Źródło informacji: wyspa.fm

Lubię to! / Udostępnij na Facebook!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz