czwartek, 5 kwietnia 2018

Powstała wyjątkowa kolekcja ubrań dla osób z niepełnosprawnościami, zaprojektowana przez legendę świata mody Tommy Hilfigera


Tommy Hilfiger - amerykański projektant mody, twórca marek „Tommy Hilfiger” oraz „Tommy”, wprowadził na rynek nową linię odzieży Tommy Hilfiger's Spring 2018 Adaptive Collection - przeznaczoną dla osób z niepełnosprawnościami - nawiązującą do wyjątkowego stylu marki, a jednocześnie ułatwiającą codzienne ubieranie - np. zamiast tradycyjnych zapięć i połączeń materiałów wykorzystane w niej zostały magnetyczne guziki i szwy. Kolekcja została wydana we wtorek, a jej promocję wspierają popularne osoby niepełnosprawne.


Warto przypomnieć, że już W 2016 roku Tommy Hilfiger opracował innowacyjną kolekcję "Adaptive", przeznaczoną dla niepełnosprawnych dzieci - zastosowano wtedy liczne rozwiązania ułatwiające samodzielne ubieranie się lub opiekę, m.in. wygodne zapięcia magnetyczne lub na rzepy, zamki błyskawiczne - które można łatwo otworzyć lub zamknąć jedną ręką, ukryte magnesy, szerokie dekolty, napy zamiast szwów. Kolekcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Na fali tamtego sukcesu amerykańska marka rozszerzyła swoją ofertę na dorosłych, wzbogaconą o kolejne "ulepszenia" - np. do guzików magnetycznych doszły magnetyczne "szwy" i elastyczne zapięcia, w dwurzędowych płaszczach ukryte są magnesy, a w spodniach użyto magnetyczne szwy, co pozwala łatwo przypiąć protezę, zaś koszulki polo, w miejsce guzików, mają wszytą magnetyczną taśmę.

Fashion for all bodies. All kinds of bodies in advertisements, YES YES YES ❤️💙. Pop over to @mf_hfsc to see more ✨ details about the #tommyadaptive line. . . #Repost @mf_hfsc with @get_repost ・・・ Amazing photo shoot. Tommy Hilfiger and Runway of Dreams really have brought inclusion to the fashion industry. #TommyAdaptive campaign. The collection has adaptations that make dressing easy, like magnetic buttons and easy to open necklines. Since fashion is a way to express ourselves, fashion should be inclusive and available for all. Thank you @tommyhilfiger @runwayofdreams @changingthefaceofbeauty @modelsofdiversity @runwayparty @mamacaxx @jercookingadventure @chelsiehill @adaptive_life_company #cerebralpalsyawareness #amputee #prosthetic #pediaticstrokeawarness #neversaynever #nevergivup #followyourdreams #Movingforward #Hope #Faith #Strength #Courage #LifeOverLimbs #inclusion #diversity #accessibility #inclusive #fashion #advertising

Post udostępniony przez Katie Sweeney Shovlin (@k8iedidsweeney)


W promocji kampanii mają pomóc zaproszone przez projektanta osoby z niepełnosprawnością - Jeremy Campbell, amerykański pięcioboista paraolimpijski - ubrany w dżinsy z magnetycznym obszyciem, które można regulować i naciągać na protezę nogi, Chelsie Hill, tancerka na wózku - w jej koszulce ukryto magnetyczne zapięcia na ramionach, a także Mama Cax, amerykańska blogerka i supermodelka i Jeremiah Josey, 18-letni autystyczny pracownik.


"Inkluzywność i demokratyzacja mody zawsze stanowiły rdzeń DNA mojej marki", wyjaśnił Tommy Hilfiger w komunikacie prasowym. "Te kolekcje wciąż opierają się na tej wizji, umożliwiając różnym osobom dorosłym wyrażanie siebie poprzez modę." Według zapowiedzi ubrania mają wkrótce pojawić się w sprzedaży w sklepach internetowych marki.

Źródło zdjęcia: thetradeboss.com. Tutaj można znaleźć kilka fotek promujących kolekcję: fashionista.com

Lubię to! / Udostępnij na Facebook!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz