Tommy Hilfiger - amerykański projektant mody, twórca marek „Tommy Hilfiger” oraz „Tommy”, wprowadził na rynek nową linię odzieży Tommy Hilfiger's Spring 2018 Adaptive Collection - przeznaczoną dla osób z niepełnosprawnościami - nawiązującą do wyjątkowego stylu marki, a jednocześnie ułatwiającą codzienne ubieranie - np. zamiast tradycyjnych zapięć i połączeń materiałów wykorzystane w niej zostały magnetyczne guziki i szwy. Kolekcja została wydana we wtorek, a jej promocję wspierają popularne osoby niepełnosprawne.
Warto przypomnieć, że już W 2016 roku Tommy Hilfiger opracował innowacyjną kolekcję "Adaptive", przeznaczoną dla niepełnosprawnych dzieci - zastosowano wtedy liczne rozwiązania ułatwiające samodzielne ubieranie się lub opiekę, m.in. wygodne zapięcia magnetyczne lub na rzepy, zamki błyskawiczne - które można łatwo otworzyć lub zamknąć jedną ręką, ukryte magnesy, szerokie dekolty, napy zamiast szwów. Kolekcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Na fali tamtego sukcesu amerykańska marka rozszerzyła swoją ofertę na dorosłych, wzbogaconą o kolejne "ulepszenia" - np. do guzików magnetycznych doszły magnetyczne "szwy" i elastyczne zapięcia, w dwurzędowych płaszczach ukryte są magnesy, a w spodniach użyto magnetyczne szwy, co pozwala łatwo przypiąć protezę, zaś koszulki polo, w miejsce guzików, mają wszytą magnetyczną taśmę.
W promocji kampanii mają pomóc zaproszone przez projektanta osoby z niepełnosprawnością - Jeremy Campbell, amerykański pięcioboista paraolimpijski - ubrany w dżinsy z magnetycznym obszyciem, które można regulować i naciągać na protezę nogi, Chelsie Hill, tancerka na wózku - w jej koszulce ukryto magnetyczne zapięcia na ramionach, a także Mama Cax, amerykańska blogerka i supermodelka i Jeremiah Josey, 18-letni autystyczny pracownik.
Tommy Hilfiger launched a new campaign for its adaptive collection https://t.co/Nf82UlbspB pic.twitter.com/T4ztaH4BAA
— NYLON (@NylonMag) 3 kwietnia 2018
"Inkluzywność i demokratyzacja mody zawsze stanowiły rdzeń DNA mojej marki", wyjaśnił Tommy Hilfiger w komunikacie prasowym. "Te kolekcje wciąż opierają się na tej wizji, umożliwiając różnym osobom dorosłym wyrażanie siebie poprzez modę." Według zapowiedzi ubrania mają wkrótce pojawić się w sprzedaży w sklepach internetowych marki.
Źródło zdjęcia: thetradeboss.com. Tutaj można znaleźć kilka fotek promujących kolekcję: fashionista.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz